Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3080551308   Programar i avaluar per competències al CEE
2019-2020   Assessorament. Professorat d'educació especial
  
   30/10/2019 - 25/3/2020 (21 hores) de 17:00h a 19:00h
   CEE El Pontarró
   av. Can Cases, 70 (Martorell) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Llobregat VII
  
   Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 (Treball Personal)
  
Inscripció   12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Es pretén facilitar un espai de reflexió i recursos per abordar una planificació docent enfocada a l’assoliment de les competències.
  
Objectius   - Conèixer el currículum actual
- Entendre el significat de: criteris d’avaluació, continguts, competències, avaluació i instruments d’avaluació...
- Programar una unitat formativa i elaborar els instruments d’avaluació.
- Distingir els diferents moments d'una seqüencia didàctica i les activitats associades a cada un d'elles.
  
Continguts   - El model curricular actual
- La programació de l’activitat a l’aula: la unitat didàctica i els plans d'intervenció
- Els resultats d’aprenentatge i criteris d’avaluació
- Les activitats d’aula enfocades als resultats d’aprenentatge.
- Les funcions de l’avaluació en el procés d’ensenyament-aprenentatge.
- Els instruments d’avaluació enfocats als resultats d’aprenentatge.
  
Formador/a   Empar González - M Carmen Andrés
  
Avaluació   S'avaluaran els segents aspectes:
- Programació d'una unitat didàctica de manera competencial
- Integració del currículum en la dinàmica habitual del centre.
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   crp-martorell@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimecres   30/10/2019   -   - 
 Sessió 2   -   -   -   - 
 Sessió 3   -   -   -   - 
 Sessió 4   -   -   -   - 
 Sessió 5   -   -   -   - 
 Sessió 6   -   -   -   - 
 Sessió 7   dimecres   25/03/2020   -   - 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent